19 March, 2009

poli_merlimau_gambar

salam,

ni aku posting sekali gambar-gambar yang aku tangkap semasa berada di sini...aku letak gambar ni mengikut posting aku yang terdahulu....so untuk gambar-gambar dengan lie tajap...aku letak lepas aku sambung posting aku sebelum ini...heheheh
keadaan dalam bilik, tempat kitaorang menginap...semua ok...cuma tv bukan astro lah hehehe...tapi takde hal...asal boleh tengok tv lain selain daripada tv1 hahahah wehh tv2 pun citer best gak lah...hari tu aku tengok citer pasal Patch Adam...

dua orang jejaka yang sedang posing di Hang Tuah Mall...yang pakai spek tu masih single dan masih mencari...sebelahnya sudah berumahtangga...tak boleh kacau...

ok..yang pakai spek itam tu laki orang...dan yang tengah posing maut disebelahnya pun sudah berpunya dan dah ada anak sorang hehehe...(weh macam pelancong lah hehehe...macam mat bangla dan mat indon lah plak hehehe)

haaa nilah rojak ayam yang aku makan...korang boleh cari tak di manakah ayam telah disembunyikan hahaha...naik muak aku makan...tapi kenyang sampai ke malam...Restoran Subaidah kat Hang Tuah Mall punya penangan...

haa ni yang bang buellart makan...dia bukan makan nie aja....dia plus sekali dengan rojak biasa....hehehe

yang ni abang wan bear makan. mee goreng mamak letak telur mata tanpa sayur-sayuran...perghh panjang kan nama menu nie hahahaha...wan bear tak makan sayur sebab di anti dengan sayuran-sayuran yang terdapat di muka bumi ini....

dua orang kawan sedang berbincang sesuatu untuk...ntahlah untuk apa...masa ni kitaorang tengah tunggu fazliee musatjap di Taman Buaya Ayer Keroh bersebelahan dengan Mc D....

so yang lain aku akan sambung balik...gambar-gambar di mana ketibaan lie tajap dengan anak dia...adam...

sekian,

No comments:

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...