18 March, 2009

kenduri_wan_bear

salam,

semalam aku nak posting gambar-gambar yang aku ambil semasa majlis meraikan dua pelamin, mohd izwan ismail dan rozeila mohd sharib...tapi memandangkan sekarang aku outstation dan berada di politeknik merlimau melaka (buat training lah beb)...dan celcom plak buat hal jadi aku amik sikit masa rehat selepas training hari ni nak letak gak gambar-gambar ni...

dan ini adalah bukti yang mengatakan aku telah datang ke majlis meraikan dua mempelai ini....setiap gambar yang aku letak...ada citer di sebalik gambar tersebut...so aku minta maaf dululah kepada mereka yang terasa dengan usikan aku....hehehe
Papa : inilah muka tensen sebab berapa kali berenti menunggu kawan-kawan yang nak konvoi...woiii perut aku dah berbunyi dah nie...aduhhh...lambatlah korang ni, lain kali janji kena tepat...jangan janji melayu...janji cina lah wehhh...hehehe

damia : ishh apsal muka papa macam tu...hmm nak buat gaklah muka macam papa...
mama : kalau muka papa macam tu, muka mama lak macam ni hehehe...

kakak bertudung merah : kita ni dah kawin kena jaga suami kita...jangan bagi dia keluar malam-malam, kalau dia kata ada ceramah, ikut dia sekali, bukan boleh percaya suami sekarang, pantang nampak dahi licin semua dia nak sapu...haaa kalau dia degil kita tariiiik telinga dia...(ish macam pernah ku dengar perkataan tarik-tarik telinga ni, tapi di mana yaaa)
pengantin perempuan : (dalam hati)...hmm btul jugak kakak ni, takleh jadi ni...pegang kuat-kuat jangan lepas...
pengantin lelaki : (dalam hati jugak)...arghh aku nak tengok bola malam nie, man utd lawan liverpool...yang penting kalau man utd kalah siaplah syam ngan chot hahahah...

mir (baju putih) : weh ko budak kecik lagi apsal isap rokok...cikgu tak marah ker...ishh budak ni kang aku joget depan ko kang...haa...ishh ewah...ewah..heheh (sambil senyum-senyum cat)
jemek (tgh pegang rokok) : bang saya tak hisap rokok, saya tolong pegang ja...rokok ini abang baju merah ni punya...
angah (baju merah) : alaahhh ko tolong lah pegang sat...kang orang Baling nampak...ni nak tangkap gambar ni....(sambil menutup mukanya dengan kepala jemek)...

budak (kat belakang) : (dalam hati) ishh abang yang tengah minum ni makan lagi ker...tadi aku tengok dia dah makan dah kat hujung sana...ishh tahulah kenduri...agak-agaklah bang...(sambil merenung tajam ke chot)
chot (sedang minum) : (dalam hati) inilah gaya paling macho yang aku pernah buat...tengok semua aku hanya minum ja tak makan pun...d.i.e.t...
G_dragon (sedang makan) : aku lapar!!!...jangan kacau aku...

mama : damia...damia tengok papa amik gambar tu...pandang papa...cepat...(sambil buat muka cun...heheh mama memang cun pun hehehe....)
damia : damia tengah tengok pakcik G_dragon nie makan...sedap ja tengok dia makan...sian kat dia, emm dia teramat lapar ker mama??? (tanya damia hehehe)

bersambung ke kisah kedua....tunggu
sekian,

No comments:

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...