12 March, 2009

champion_league_malam_ini

salam,

"mai...mai...beli...beli...dua...singgit...dua...singgit...duaaa...singgiiiit"handset aku berbunyi menandakan ada sms masuk...
"aduh sapa lah pulak malam-malam ni sms aku ni"aku pun terus bukak mesej dan tengok...
kad jumaat nantila aku bg. Br saspen...hang kalau kalah malam ni hang taula nasib hang - daripada die hard fan Chelsea
waduh...kok sound-sound begini padaku...mentang-mentanglah maurinho tu bekas chelsea...jadi senang-senang ja nak sound aku macam tu...takpe akan ku tunggu keputusannya pagi esok hehehe...

biasalah bang kalau manchester main aku mesti nak kena tengok...kalau boleh nak gerak damia sekali supaya tengok gak hehehe..

tapi perlawanan pagi ni aku rasa akan best dan menarik sebabnya;
  1. manchester main kat home - jadi dia kena menang nak kekal tanpa kalah di rumah sendiri
  2. 1st eleven - semua pemain untuk 1st eleven sihat walafiat belaka...nasib baik rio ferdinand boleh main...
  3. maurinho nak buktikan dia bagus - dia kena menang dan bila inter milan, nama dia naik, bila nama dia naik, banyak pasukan nanti nak beli dia, bila banyak pasukan pulak nak kat dia...mesti dia belagak gila-gila...
  4. rooney and tevez - dua orang ini akan menjadi pemusnah kepada inter milan...sebabnya masa lawan FA cup dengan fulham tempohari...dua-dua menjadi gila-gila...
  5. pemburuan cup ke-4 - ini menjadi pemangkin kepada semangat player manchester united untuk menang dan seterusnya mengekalkan gelaran KING OF EUROPE yang diaorang dapat season lepas...
so tunggu jelah malam ni dalam pukul 3-4 pagi....

sekian,


No comments:

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...