25 March, 2009

aku_di_polimerlimau_melaka_3

salam,

18hb Mac 2009 sambungan - bersama lie tajap

ok aku sambung balik cerita bersama lie yang tergendala pada hari tu...so malam tu kami (aku, buellart dan wan bear) bercerita panjang dengan lie sambil bermain dengan anak dia...masa aku main dengan anak dia ni...teringat aku kat damia...hehehe...rindu sangat-sangat (macamanalah nanti kalau dia balik ke kelantan nanti...)

so aku letakkan sekali gambar anak dia dalam posting kali ni...bagi kawan-kawan yang mengenali lie tajap ni...inilah beberapa gambar dia bersama anaknya...


ketibaan lie...masa ni lie tengah nak amik anak dia hehehe...wehh lie apsal ko macam dah tak de rambut...haaa heheheh

cara-cara mendukung anak dengan betul yang ditunjukkan oleh Fazlie...masa ni wan bear dengan buellart tengah tekun mendengar pengajaran daripada lie

wan bear tengah belajar macam mana nak bukak stroller baby...hehe tengah belajar nie..sambil diperhatikan oleh saudara buellart dengan penuh khusuk...

buellart tengah mengaplikasikan teknik mendukung budak...yang telah diajar oleh lie tadi...tapi buellart takde masalah sebab dia mempunyai kusyen yang lembut...korang carilah kat mana kusyen tu berada hehehe...wan bear pun nak dukung jugak tapi adam tak nak...takpe bear ko cuba lain kali...hehehe

"ini adalah acara sesi menyuap makanan ke dalam mulut anak...tips..no 1 - kena tekun dan lihat mulut anak...no 2- pastikan mulut anak tu dah terbuka...no 3 - pastikan makanan yang hendak disuap tu jangan terlampau panas...no 4 -....."kata lie kepada buellart dan wan bear hehehehe

cara-cara memegang anak sambil duduk...pastikan anda mempunyai kusyen yang lembut...supaya anak anda merasa selesa yang teramat...hehe wan bear menjeling tajam memerhatikan aku "(dalam hati wan bear) aku pun kena ada kusyen gak nie...baru senang nak pegang anak..."

bye...adam dah nak balik...terima kasih pakcik-pakcik semua...kerana belanja adam hari ni...sambil tersenyum kekenyangan

sesi bergambar sambil memegang kusyen yang lembut itu...hehehe

aku masih belum ada kusyen...kata wan bear di dalam hati hehehe

so..kepada mereka-mereka yang aku usik di gambar-gambar di atas...aku minta maaf...jadi sekarang ni "APA YANG PENTIIING....KERJASAMA" hehehe wonder pet---wonder pet....
sekian,
nota kaki : aku sambung lagi kisah terakhir aku di polimerlimau...aduhh belum tamat lagi ker...boring-boring

1 comment:

MSWong said...

salam,
Boleh saya tahu macam mana dapat berhubung dengan En Mohd Fazliee Mustajap? Terima kasih.

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...