21 March, 2009

aku_di_polimerlimau_melaka_2

salam,

18hb Mac 2009 sambungan

Cerita Tentang Fazliee Musatajap...

hehe dulu aku ingat lagi masa kitaorang baru masuk matrik. UUM..dia sebilik ngan aku, Irwandi (budak sarawak) dan Yusnizam (budak kedah)...hehe macam-macam kenangan aku dalam bilik 211, Kolej Telekom...

Lie ni budak kelantan, dulu masa aku balik ke kelantan (balik kampung), aku selalu balik dengan dia...pahtu lepak umah pakcik dia...lie ni jenis orang yang tak kisah...so selalulah kita orang ni kacau dia...tapi dalam dia tak kisah tu..kalau dia marah hehehe muka yang putih ni boleh jadi merah...

dulu selalu aku, lie dan padil dipanggil GITAR...sebab apa kena panggil gitar...sebabnya ko tahulah kalau budak-budak yang kurus ni...tulang rangka tu siap nampak kalau bukak baju...hehehe...tapi sekarang TIDAK lagi hahaha...

ok abis bab citer LIE_TAJAP nie...sambung balik kisah sebelum ini....

so selepas makan kat kedai mamak wan bear teringat kat Lie yang duduk kat melaka ni...jadi aku terus amik no dia dan bagi mesej...sebabnya masa aku call dia tak angkat...sms aku lebih kurang macam nie...

Wehh hg dapat bukak mesej ni hg tepon aku la ni jugak, aku nak buat perhitungan ngan hg, aku ada kat melaka - ahmad syamzari mamat
lepas aku antar mesej tu..tiba-tiba dia call...masa tu dah abis makan dah...so janji punya janji kitaorang akan tunggu di Taman Buaya, Ayer Keroh, bersebelahan dengan Mc D tu haaa...

tunggu punya tunggu...akhirnya lie sampai bersama anak dia adam...bini dia keja plak malam tu...jadi dua beranak ni jelah yang ada...

masa jumpa lie...aku tak percaya yang dia dah jadi bapak budak...hehe...teringat dulu-dulu...hehehe lagi...lagi pun dia sekarang dah tak jadi gitar...lebih kurang macam aku lah hehehe...

anak dia, adam (aku tak ingat nama penuh dia)...masa kami jumpa tu sakit mata...sian dia kecik-kecik dah sakit mata...tapi anak dia ok...tak meragam dan boleh orang lain dukung walaupun dalam keadaan sakit mata tu...

so bila berjumpa kat Mc D kena makan/minum kat Mc D lah...aduhh aku sebenarnya kurang sikit bila makan kat Mc D ni, boikot beb...boikot...tapi tak nak menyusahkan lie dan anak dia so kitaorang lepak lah kat situ...

arghhh sambung lagi....aku nak kena pegi ke Telekom Cyberjaya, Data Center...hari nie diaorang nak pindah server Kementerian Kesihatan...jadi aku sebagai vendor nak kena berada di sana dalam pukul 5.00 petang...

soo sekian,


No comments:

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...