31 January, 2009

yahoo_fantasy_Kantoi_league_2

minggu nie aku dah update beberapa player...selepas aku membuat sesi update player nie alhamdulillah rank aku naik daripada posisi 10 ke posisi terkini no 3 beb...jadi kepada mereka-mereka yang merasakan masih dalam keadaan selamat, hangpa semua tunggu...sat lagi aku naik atas balik hehehe...

so player yang dah aku update ni banyak aku kekalkan dari minggu lepas, cuma aku tukar mana yang injured dan dapat markah sikit jer untuk week yang lepas...korang tengoklah player2 aku nie;

forward;
berbatov -- kekal sebab point dia tinggi
heskey -- point tinggi gak jadi aku kekalkan
mido -- aku rasa dia baru pindah...so dia akan score

midfielders;
ronaldo -- yang nie memang kena kekal, lagipun week lepas dia score 2 tu beb
sidwell -- aku kekalkan dia dari week22
barry -- aku kekalkan dia dari week22
nasri -- lawan west ham beb, mesti score punya

defenders;
paintsil -- kekal sebab ada point, nak jual dah mahal
o'shea -- defender man utd kena amik gak sorang
baines -- kalau boleh dapat 1 point pun ok, sebab lawan man utd nie hehehe

keeper;
myhill-- walaupun week lepas dia dapat point '0' tapi aku kekalkan gak sebabnya aku tak mampu nak beli keeper lain. lagipun minggu ni dia lawan west brom kelab paling bawah sekali, dapat point dah kira ok dah tu hehehe

sekian,

No comments:

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...