06 January, 2009

palestin_lagi


hari ni aku asik duk tengok jer mana-mana laman web yang menyiarkan gambar-gambar saudara kita yang terbunuh di palestin..antara yang pertama yang aku tengok adalah dalam laman utusan online...perghh menyayat hati...sekali lagi aku terbayang damia yang terbujur kaku di situ dan aku yang meraung macam gambar yang aku kepilkan sekali nie...

perghh sedih beb...sampai bila saudara kita di sana akan jadi macam nie, apa yang negara-negara ISLAM dah buat untuk bantu diaorang, aku rasa sampai bila diaorang nak nangis melihat mayat-mayat anaknya yang bergelimpangan kaku...

dan....setiap saat, minit, jam ada sahaja saudara kita di sana yang menemui ajalnya ditangan laknatullah ini...sampai bilaaaaa....nie aku sertakan lagi site yang menunjukkan gambar-gambar kesengsaraan, kematian, kedukaan dan kesakitan untuk korang semua tengok dan dalami sendiri raut muka wajah yang terdapat digambar-gambar dan video tersebut...kebanyakan maklumat yang disediakan oleh laman ni adalah yang terkini...(klik sini) dan kebanyakan maklumat yang diaorang dapat nie diaorang ambil dari laman ini..
sekian.....selamat menghayati...

No comments:

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...