10 January, 2009

yahoo_fantasy_kantoi_league

aku dah lama dah main fantasy football_epl nie, cuma tahun nie macam tak berapa nak menjadi sebabnya banyak kali aku tak update player...dari no 1 di awal season terus jatuh no 10 perghh jauh tuu...teruk-teruk...so minggu nie aku cuba nak update player..dan minggu nie gak man. utd ada 2 game, game pertama lawan chelsea dan satu lagi lawan wigan....

so harapan aku adalah man utd menang kedua-dua game tersebut dan aku pulak dapat naik top 5 minggu nie....hehe...so player-player yang dah aku update aku senaraikan di bawah nie

forward;
berbatov -- aku rasa dia main dua-dua game...so target point lebih daripada 10
a.zaki -- harapan tinggi untuk score masa dia lawan ngan spurs sebab main kat home
l.moore -- forward paling murah aku terpaksa beli sebab aku beli ronaldo minggu nie

midfielders;
ronaldo -- harapan tinggi untuk dia SOT and score bagi kedua-dua games, maybe dia kena kawal ketat oleh pemain-pemain chelsea, tapi aku percaya dia akan buat sesuatu hehehe
palacios -- pemain wigan sebab ada 2 games
fletcher -- 2 games dan boleh jadi penentu pada games yang dia main sebabnya dia nie kadang-kadang boleh jadi super sub apabila boleh menyelamatkan Man Utd daripada kekalahan.
sidwell -- aku pilih dia sebab aston villa lawan ngan west brom di tempat sendiri

defenders;
paintsil -- aku simpan lama pemain nie.. dan aku pueh hati ngan point yang dia dapat
figueroa -- defender wigan yang main 2 game gak...nak beli evra mahal sangat..
baines -- everton lawan Hull city di tempat sendiri, mayb ada CS

keeper;
kirkland -- aku harap dia banyak point save semasa lawan spurs

sekian,

No comments:

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...