21 January, 2009

aku_di_johor

- selama 4 hari aku di sini...

- training pengguna e-peralatan untuk Politeknik Johor Bahru...

- semalam pegi makan kat kedai yong tau fu mak izam kat kampung melayu...

- semalam dan hari ini cuaca di johor sangatlah panas...

- aku dapat rasakan diriku seperti nak demam...

- rindu kepada damia dan mama sangat-sangat...

- tengok anak orang macam tengah tengok damia...

- bodoh betul orang yang membuang anak dia ke dalam tong sampah...dahlah aku tengok polis ni dukung budak tu macam aku dukung damia...nie gambar dia aku lampirkan sekali...alaaahaii kesiannya budak ni
- kesian budak ini bila besar nanti, apabila dia tengok semula berita ni masa besar...mesti dia kecik hati, marah....sian-sian
oklah itu sahaja untuk hari ini, sekian

1 comment:

nickmenza said...

sam sam, hebat dah ko ek haha

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...