07 January, 2009

kejam!!!_kejam!!!


tajuk di atas aku ambil daripada Utusan Online...hari ni gambar yang lagi menyayat hati kalau korang tengok...bila aku tengok gambar nie...terus aku terbayang damia...hmm aku hanya mampu berdoa sahaja agar warga palestin ini dapat hidup aman dan damai dan moga para syahid yang banyak mati di sana akan dicucuri rahmat dari ALLAH

korang tengok gambar ni dan bayangkan kesengsaraan yang dihadapi oleh kanak-kanak ini sebelum mati...beb tertimbus ni...hanya ALLAH sahaja yang tahu...
nak menitis gak air mata apabila melihat keadaan kanak-kanak nie, alhamdulillah kita di bumi ALLAH malaysia ini tidak jadi macam nie, tapi adakah kita harus berdiam diri sahaja apabila saudara-saudara kita di sana hampir setiap hari dihujani peluru dan bom....aduhhh sedih aku...teramat sedih...

apakah rejim zionis ni takde perasaan belas kasihan atau perikemanusiaan dengan orang palestin ini...atau sudah tiadakah sekelumit rasa bersalah apabila mayat kanak-kanak ini diperlakukan sebegini..."Ya ALLAH selamatkanlah saudara-saudara ku di sana, berikanlah mereka ruang untuk pertahankan diri mereka....amin"

sekian...

No comments:

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...