02 January, 2009

bacaan_AL_QURAN

salam,

aku mendapat satu idea untuk melancarkan bacaan dengan tajweed dan ianya mungkin akan merajinkan pembacaan al-quran aku (antara azam tahun nie) ...so aku terfikir idea nie...aku membaca al-quran sambil dengar winamp yang dibaca al-quran nya oleh imam...aku amik semua surah2 ni daripada fadhil..dia kata dia download semua surah nie dari sini...senang sikit, so panjang pendek harkat dan dengung semua insya ALLAH boleh aku perbetulkan...

satu lagi laman yang aku rasa best sebab dia bagi AL-Quran tu dalam flash, siap korang kena selak bagi setiap page kertas al-quran tu hehehe (kalu beh kena baca lahhh)...nie site dia korang klik sini.

nanti korang pun boleh downlod dan install software nie...setakat yang aku tgk korang semua selepas baca boleh buat bookmark kat mana kita berenti...so nak sambung balik nanti, terus klik jer notes of bookmark yang korang dah buat...capaian akan terus ke page atau surah yang di bookmark tersebut.

soo bacalah AL-Quran....sekian

No comments:

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...