19 December, 2009

pasar

hari ni gua gi pasar untuk membeli lauk pauk yang sudah kehabisan dari peti sejuk rumah gua... biasalah hari minggu di pasar penuh manusia berkerumun untuk membeli sesuap makanan untuk dimasak bersama keluarga di rumah

hari ni semasa gua berjalan setelah penat membeli...gua ternampak satu pasangan couple yang begitu mesra, pakaian menarik bukan macam nak gi pasar, mesranya mereka seperti baru kahwin minggu lepas, tangan berpimpinan, si perempuan berlagak manja sambil tersenyum-senyum kepada si lelakinya...huh mesra sungguh hubungan ini.

gua boleh jadi jeles sebabnya pasangan ini adalah pasangan yang dah tua sangat-sangat, gua rasa lebih tua dari mak bapak gua...huhu...romantik beb...adakah gua begini seperti mereka apabila dah tua nanti? insya ALLAH..

No comments:

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...