20 December, 2009

fulham vs man utd

gua menuntun perlawanan sepak bola semalam dengan perasaan dengan berkeyakinan tinggi bahawa man utd mesti menang mlm ini...tetapi selepas 15 minit pertama gua terkesima dengan cara permainan yang dimainkan oleh man utd, gua rasa tim man utd ada masalah seperti di bawah;
  1. semua pemain tengah seronok nak cuti beraya christmas
  2. paul scholes asyik terbayang lemang dan ketupat, sebab tu dia banyak buat kesilapan
  3. owen banyak main kejar-kejar dalam padang sebabnya nak berlatih supaya dapat lari lebih laju daripada ketua kampung, jika meriam buluhnya mengegarkan satu kampung
  4. valencia asik duk memikirkan duit raya kat anak-anak buah, itu sebab hantaran bola ke tengah payah nak sampai
  5. defender semua macam hampeh sebabnya pemain utama pertahanan man utd semua dah balik kampung dulu (dalam surat khabar kata mereka injured...ah tipu tu)
  6. rooney sahaja yang rajin tapi apakan daya dia takde orang nak support dia...gua tengok kalau dulu dia ngan ronaldo ada ngam, tapi semalam apabila giggs pun dah balik ireland  wales awal2 jadi takde pemain nak support dia
  7. tim setan merah ini semlm bermain seperti tengah mendahului fulham, rilek sangat2
haa itu jelah gua rasa, skrg tim biru, dengan meriam tengah duk kutuk2 gua, sabar-sabar sahajalah hehehe


No comments:

2020 kereta masih bersesak dijalanan!

Sehingga coretan ditulis, kereta masih melalui tol dan tiada yang berterbangan seperti yang digambarkan semasa umurku 10 tahun. Selamat Da...